Sabtu, 21 Mei 2011

PERTANDINGAN BOLASEPAK VETEREN DUN RHU RENDANG


Pertandingan Bolasepak Veteren Kawasan DUN Rhu Rendang bagi merebut Piala Pusingan Tuan Haji Nik Dir bin Nik Wan Ku, Pegawai Pembangunan DUN Rhu Rendang telah diadakan pada hari ini 21/05/2011 secara kalah mati.  Sambutan masyarakat setempat adalah amat menggalakkan dimana perlawanan awal pusingan kalah mati telah diadakan disebelah pagi.  Hanya empat pasukan layak ke pusingan akhir untuk merebut tempat ketiga dan keempat, manakala tempat pertama dan kedua berentap kira-kira jam 5.30 petang.

Pasukan Veteren Manchester United dan Pasukan Veteren Sepanyol  telah layak untuk keperlawanan akhir, dimana pasukan VMU telah berjaya menjadi Juara merebut Piala Tuan Haji Nik Dir bin Nik Wan Ku dengan jumlah jaringan 1 - 0.   Hadiah kepada pemenang telah disampaikan sendiri oleh Tuan Haji Nik Dir serta hadiah saguhati kepada pemain-pemain ditempat ketiga dan keempat.

Pasukan Veteren Manchester United (JUARA)

Pasukan Veteren Manchester United dan Pasukan Veteren Sepanyol bergambar
bersama Tuan Haji Nik Dir bin Nik Wan Ku sebelum perlawanan akhir bermula


Syabas untuk murni sebegini perlu diteruskan demi memertabatkan kesihatan serta keharmonian masyarakat setempat adalah penting bagi mengembalikan kegemilangan arena bolasepak serta sikap bersatu padu diantara satu sama lain.  Diantara adegan-adegan menarik yang berjaya dirakamkan seperti berikut:

Tuan Haji Nik Dir membuat sepakan mula



Wow...hebat penjaga gol ne.....

Penjaga gol yang ini pun apa kurang hebatnya.....


Ketua Pasukan Veteren Sepanyol - US Mazlan

Pemain termahal dari VMU sedang beraksi dengan mengelecek
beberapa orang pemain VS


Gol kemenangan yang dijaringkan oleh VMU

Alamak...macam mane aku tangkap tadi .....





Pemain terbaik Tahun 2011

Penjaga Gol Terbaik Tahun 2011
Dapat no.2 ...jadi la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...