Isnin, 30 Mei 2011

PROGRAM PERASMIAN KURSUS DANA BAKTI REMAJA DUN RHU RENDANG KE 4


Program berlangsung di Kolej Telekom, Rusila, Marang, Terengganu bermula pada hari ini 30/05/2011 hingga 01/06/2011.  Enam buah Cawangan Pemuda dan Puteri  UMNO terlibat dari Kg. Batangan, Kg. Baru Rhu Muda, Kg. Kelulut, Kg. Gong Nangka, Kg. Medan Jaya 1 dan Kg. Masjid Haji Said/Seberang Marang menghadiri kursus yang dianjurkan.

Majlis perasmian telah disempurnakan oleh YBhg. Tuan Haji Nik Dir bin Nik Wan Ku, yang turut dihadiri Ketua Pemuda dan Puteri DUN Rhu Rendang.  Seramai 140 orang remaja hadir ( 51 Wanita dan 89 Lelaki ).


























1 ulasan:

  1. program yang amat bermakna untuk diri saya..ia telah menyedarkan saya tentang tanggungjawab saya sebagai org Melayu dan memberikan makna yang sungguh mendalam dalam hidup saya..sebelum sy menghadiri progam ini, saya tidak faham perjuangan UMNO yang sebenarnya tetapi setelah mengikuti program ini, barulah saya tahu, UMNOlah yang banyak berjasa kepada bangsa dan negara..HIDUP UMNO!!!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...